25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΥΜΙΝΩΝ Πέρασαν κιόλας 25 χρόνια, από τότε που ανέλαβα Διευθύντρια στο Σχολείο. Ο ανταγωνισμός μεγάλος. Η αγωνία ακόμα πιο μεγάλη και διπλή. Από τη μια η αναμονή για τα αποτελέσματα αν θα γίνω Διευθύντρια, από την άλλη, η αναμονή για τη γέννηση του πρώτου μου παιδιού. Όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα, η χαρά μου πολύ μεγάλη, μετά από μια αβέβαιη και κουραστική διαδικασία με διαρκή αμφισβήτηση. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά κ με τη γέννηση της κόρης μου. Τα χρόνια που πέρασαν, Οραματίστηκα ένα Σχολείο, στο οποίο οι μαθητές δε θα μαθαίνουν μόνο τα σχολικά γράμματα. Δε θα μαθαίνουν ξερές γνώσεις από Μαθηματικά, Ορθογραφία, Γραμματική και καλούς τρόπους. Αυτά είναι εξωτερικά και μένουν στην επιφάνεια, σαν τα ρούχα που φοράμε, χωρίς να εισχωρούν στην ψυχή. Οραματίστηκα ένα Σχολείο που θα διαπλάθει, θα διαμορφώνει προσωπικότητα, πνεύμα, ήθος, χαρακτήρα. Οραματίστηκα να κάνω τον νέο άνθρωπο αυθύπαρκτο και ανεξάρτητο στον τρόπο που μεθοδεύει τις παρατηρήσεις και τις σκέψεις του. Το κάθε παιδί που δεν ήταν δικό μου, έγινε δικό μου. Το κάθε παιδί που ήρθε στο σχολείο ως ένα νέο και τρυφερό βλαστάρι, βοήθησα να μεγαλώσει και να αυξήσει τους θησαυρούς νοημοσύνης, ευαισθησίας, δραστηριότητάς του. Πρόσφερα τη δική μου στοργή και φροντίδα για να ανθοβολήσει, να αναπτυχθεί και να ολοκληρωθεί. Αυτό προσπάθησα να εμπνεύσω στα παιδιά με τους συνοδοιπόρους συναδέλφους μου. Όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα να παραμείνω κι εγώ παιδί στην ψυχή, ευέλικτη, εύπλαστη, δροσερή, ανοιχτή στις εξελίξεις και στις καινοτομίες, για να καταλαβαίνω καλύτερα το παιδί και να πετυχαίνω στο έργο μου. Αδύνατο να φανταστεί κάποιος πόσο δύσκολο, σχεδόν υπεράνθρωπο, είναι να το επιτύχεις αυτό: Να συνθλίψεις μέσα σου το χρόνο, να γερνάς φυσιολογικά και όμως να μένεις νέος στην ψυχή για να μπορέσεις να έχεις πρόσβαση στα αισθήματα, στις σκέψεις, στις επιθυμίες του νέου ανθρώπου που θα διαπαιδαγωγήσεις. Να τον καταλαβαίνεις, να χαίρεσαι, να διασκεδάζεις μαζί του, να σκέπτεσαι τις σκέψεις του, να εκπληρώνεις τις επιθυμίες του, να πονάς με τον πόνο του και ταυτόχρονα να ασχολείσαι με τη γραφειοκρατία, να υπηρετείς τη νομιμότητα και την καθημερινότητα, να αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες, να προσπαθείς για τη βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού, την ικανοποίηση των ατομικών αναγκών, να μη λείψει τίποτα από κανέναν, ώστε να γίνει πραγματικότητα το Σχολείο του μέλλοντος. Αναπολώντας τα 25 αυτά χρόνια, χαίρομαι που αξιώθηκα να δω ένα μέρος από το όραμά μου να γίνεται πραγματικότητα και να αποδίδει καρπούς. Και μαζί με αυτό, είδα και τους μαθητές/τριες μας επιτυχημένους, οικογενειάρχες, και γονείς πια να στέλνουν τα δικά τους παιδιά στο σχολείο. Είδα τους μαθητές μας ακόμα και συναδέλφους, δασκάλους και δασκάλες να δουλεύουν μαζί μας. Τους είδα να προκόβουν κ να γίνονται επιστήμονες. Ποια μεγαλύτερη χαρά για ένα δάσκαλο; Αν πετύχαμε στο έργο μας, θα το κρίνει η ιστορία και όλοι όσοι δεν έμαθαν απλά «γράμματα», αλλά έγιναν κοινωνοί αυτού του διαχρονικού οράματος και θα το μεταλαμπαδεύσουν στις επόμενες γενιές. Ο πανδαμάτωρ χρόνος θα δείξει, αν μπορέσαμε να κάνουμε πράξη τα λόγια του Μέγα Αλέξανδρου, να προσφέρουμε το «ΕΥ ΖΕΙΝ». Προφανώς κ θα είμαι πάντα κοντά στο σχολείο κ στα παιδιά. Η πορεία συνεχίζεται ακούραστα… ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ, ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Πρόγραμμα Μαθημάτων
Κατηγορίες
- Αγγλικά
- Ανακοινώσεις
- Βιβλιοθήκη
- Γερμανικά
- Γιορτές - Εκδηλώσεις
- Εικαστικά
- Εκπαιδευτικές εκδρομές
- Εκπαιδευτικές Επισκέψεις
- εορταστικές εκδηλώσεις
- επέτοιοι
- Εσωτερικός Κανονισμός
- Μουσική
- Ολοήμερο
- Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων
- Σχολικά Προγράμματα
- Σχολικός Εκφοβισμός
- Τάξη Α΄
- Τάξη Β΄
- Τάξη Γ΄
- Τάξη Δ΄
- Τάξη Ε΄
- Τάξη ΣΤ΄
- Τμήμα Ένταξης
- Τμήμα Υποδοχής
- ΤΠΕ
- Φυσική Αγωγή
Αρχείο Αναρτήσεων
-
►
2023
(10)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (4)
-
▼
2022
(24)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (2)
-
►
2021
(39)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (4)
-
►
2020
(21)
- ► Σεπτεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2019
(21)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2018
(32)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (7)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2017
(23)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2016
(13)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (3)
-
►
2015
(22)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (5)
- ► Ιανουαρίου (3)
Φιλικά ιστολόγια
- Αρκτούρος
- Kyberkids
- Online Εκπαιδευτικά Λογισμικά
- e-πληροφορική στο σχολείο
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης
- Διδακτικά Πακέτα Δημοτικού
- Εκπαιδευτικό υλικό
- Ηλεκτρονικό λεξικό Τριανταφυλλίδη
- Μαθαίνω την ώρα
- Μουσείο Ακρόπολης
- Μουσείο μακεδονικού Αγώνα
- Ο Γραφούλης και η Γραφούλα (εκπ/κό υλικό Α΄τάξης)
- ΠΑΙΔΙΚΑ: δραστηριότητες, ζωγραφιές, ιστορίες, συμβουλές για παιδιά
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Τα παλιά βιβλία σε μορφή e-books
- Το ανθρώπινο σώμα
- Υλικό για τα μαθήματα
- Υπουργείο Παιδείας
- Sudoku
Ludovico Einaudi 'Walk'
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ
EKO
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Η αυλή μας
Η ώρα είναι...
Ημερολόγιο
Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"
Κύμινα
Το χωριό μου ,τα Κύμινα
Το χωριό μας λέγεται Κύμινα και βρίσκεται στα δυτικά της Θεσσαλονίκης, στην δυτική όχθη του Αξιού. Είναι έδρα της Δημοτικής Ενότητας Αξιού του Δήμου Δέλτα. Η παλιά ονομασία του χωριού μας λέγεται Γιοντζίδα. Έχουμε 3692 κατοίκους, σύμφωνα με την απογραφή του 2001. Οι κάτοικοι ασχολούνται με την γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία και πολλοί κάτοικοι εργάζονται σε εργοστάσια . Τα γειτονικά χωριά είναι η Χαλάστρα, η Βραχιά, τα Νέα Μάλγαρα, η Βαλμάδα, το Άδενδρο, το Κλειδί.
Τα Νέα Μάλγαρα είναι ενωμένα οικιστικά με τα Κύμινα. Στο Δήμο Δέλτα ανήκουν ακόμα τα Διαβατά, το Καλοχώρι, η Νέα Μαγνησία και η Σίνδος. Είναι πεδινό χωριό και διατρέχεται από τους ποταμούς Λουδία και Αξιό.
Έχει πολύ πράσινο και είναι όμορφος τόπος .
Θα θέλαμε να μείνουμε εδώ!
Εργασία της Ε΄ τάξης
1ο Δημοτικό Σχολείο Κυμίνων
Νοέμβριος 2013