Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Εργοστάσιο μπισκότων Παπαδοπούλου

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ «ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ»

Οι μαθητές της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κυμίνων, στις 27/11/2013, επισκέφτηκαν το εργοστάσιο «Παπαδοπούλου», στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης με θέμα τη μεταποίηση, παραγωγή και διάθεση των ελληνικών προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Οι μαθητές μας διηγούνται:

“Σήμερα, στην εκδρομή που πήγαμε με τις μεγάλες τάξεις του σχολείου μας, στο εργοστάσιο «Παπαδοπούλου», είδαμε την παραγωγή και την παρασκευή κάθε είδους μπισκότων.
Τα μπισκότα «Παπαδοπούλου» ξεκίνησαν να φτιάχνονται σε εργοστάσιο το 1922 και μέχρι σήμερα συνεχίζουν να φτιάχνουν χιλιάδες μπισκότα.”        
(μαθήτρια της Ε΄τάξης)



“Σήμερα, με το σχολείο μου, επισκεφτήκαμε τη βιομηχανία μπισκότων “Παπαδοπούλου”. Στην αρχή, νόμιζα ότι θα ήταν βαρετά αλλά μόλις μπήκα στο εργοστάσιο άλλαξα γνώμη.
Εντύπωση μου έκαναν οι μεγάλοι φούρνοι, ο τρόπος που ανακατεύεται το ζυμάρι και ο τρόπος που δίνεται το σχήμα στα μπισκότα. Εκεί έμαθα για τη διατροφική αξία των μπισκότων και για τους κανόνες υγιεινής που απαιτούνται, στο χώρο της παραγωγής.
Ήταν μια επίσκεψη που με διασκέδασε πραγματικά και θα μου μείνει αξέχαστη.”
“Η εκδρομή που πήγαμε στα μπισκότα “Παπαδοπούλου” μου άρεσε πολύ γιατί μας έδειξαν πώς να φτιάχνουμε μπισκότα και εμείς, τα υλικά τους, τα μηχανήματα που υπάρχουν σ 'ένα εργοστάσιο και πώς συσκευάζονται τα μπισκότα.
Επίσης μου άρεσαν τα παιχνίδια που παίξαμε με τον “Μπισκοτένιο” και η ιστορία που μας είπε για το μέρος πού πρωτοφτιάχτηκαν τα μπισκότα, πριν γίνουν γνωστά στην Ελλάδα.
Όσα είδαμε με εντυπωσίασαν πάρα πολύ και μου άνοιξαν την όρεξη για μπισκότα!”

(μαθήτρια της Δ΄τάξης).